هدایای تبلیغاتی اسکار

ساخت وبلاگ

 

رقابت زيادي در بازار کسب و کار براي بدست آوردن مشتريان بيشتر وجود دارد و البته بسياري از کسب و کارها در حال مبارزه هستند و آخرين چيزي که در ذهن آنها وجود دارد، خرج کردن پول براي محصولات تبليغاتي است.

در حالي که صنعت محصولات تبليغاتي مانند بسياري از صنايع شاهد رشد بسياري بوده، اهميت حفظ و گسترش نام برند در مقابل مشتريان فعلي و آينده از هميشه مهم‌تر شده است.

ايجاد وفاداري و حفظ مشتريان فعلي براي زنده ماندن در اين طوفان اقتصادي که ما با آن مواجه هستيم بسيار مهم است. محصولات تبليغاتي يک روش عالي براي حفظ رابطه خوب با مشتريان هستند. بله شما بايد هداياي تبليغاتي با کيفيت و خدمات برجسته با قيمت‌هاي مناسب را ارائه دهيد، اما کافي نيست.

شما بايد به مشتريان خود نشان دهيد که آنها يک ضرورت حياتي براي زنده ماندن شرکت شما بوده و براي شما بسيار ارزشمند هستند. با هديه دادن محصولات تبليغاتي قدرداني خود را نشان خواهيد داد.

 

اگر شما با موفقيت، روابط خوبي با مشتري خود برقرار کنيد، شرکت شما مي‌تواند به راحتي اين اقتصاد بد را تحمل کند. محصولات تبليغاتي با گسترش نام شرکت موفقيت شما را در کسب و کار بيشتر خواهند کرد.

تعداد بسيار زيادي از آيتم‌هاي تبليغاتي وجود دارند که مي‌توانند با طرح لوگو و نام برند نشانه گذاري شوند و اين آيتم‌ها را مي‌توانيد با هر بودجه‌اي تهيه کنيد و براي کمپين بازاريابي خود از انها استفاده کنيد.

 

هداياي تبليغاتي دو هدف را محقق مي‌کنند

 

محصولات تبليغاتي در مرحله اول نشان دهنده قدرداني شرکت شما از مشتريان است و به آنها نشان مي‌دهند که چقدر آنها براي شما مهم هستند. از طرف ديگر محصولات تبليغاتي لوگو و نام برند شما را بارها و بارها تبليغ خواهند کرد و باعث گسترش نام برند خواهند شد.

 

تحقيقات نشان مي‌دهند که بيش از نيمي از مشترياني که فقط يک بار از شرکتي خريد مي‌کنند، به اين دليل معامله با آن شرکت را رها مي‌کنند، چون احساس قدرداني نمي‌کنند. بنابر اين امسال به خاطر هديه ندادن، مشتريان خود را از دست ندهيد و با اين کار بر تعداد آنها اضافه کنيد.

 

کليد براي انتخاب هداياي تبليغاتي براي رويداد بازاريابي شما

 

در زمان برگزاري نمايشگاه‌ها، مسابقات ورزشي و بسياري از انواع ديگر رويدادها مي‌توانيد کسب و کار خود را گسترش دهيد. همه اين رويدادها، محل‌هاي عالي براي استفاده از محصولات تبليغاتي هستند تا نام تجاري شما را نشان دهند.

شما مي‌توانيد از آنها به عنوان محلي براي عرضه محصولات تبليغاتي استفاده کنيد و يا حتي آنها را براي جمع‌آوري پول براي يک موسسه خيريه محلي هديه دهيد. در زير سه کليد ساده را آورده‌ايم تا در زمان انتخاب هداياي تبليغاتي از آنها استفاده کنيد.

 

1. از هداياي منحصر به فرد استفاده کنيد

 

هديه‌اي را انتخاب کنيد که از بقيه هدايا متمايز باشد تا نام برند شما بيشتر به چشم بيايد. هميشه هداياي با کيفيت بازخورد بهتري خواهند داشت و بازگشت سرمايه بيشتري را در پي دارند.

از طرف ديگر کيفيت محصولات تبليغاتي نشان دهنده برتري کسب و کار شما خواهد بود و اين احساس را انتقال مي‌دهند که شرکت شما خدمات مطلوبي را ارائه مي‌دهد و اطمينان بيشتري را براي مشتريان در پي خواهد داشت.

 

2. محصولات مفيد را انتخاب کنيد

 

محصولات تبليغاتي رويداد بازاريابي شما بايد موردي باشند که مفيد بوده و کاربرد داشته باشند. اگر مورد استفاده شما تقريبا هر روز توسط گيرنده مورد استفاده قرار گيرد، ديده شدن شما به حداکثر خواهد رسيد. برخي مثال‌هاي خوب عبارتند از: خودکار، ساعت ديواري، فلش مموري و انواع وسايل پرکاربرد.

 

3. هداياي مرتبط را انتخاب کنيد

 

محصولات تبليغاتي که انتخاب مي‌کنيد بايد ارتباطي با افراد هدف شما داشته باشند. پيغام بازاريابي و برند شما بايد به چيزي که انتخاب مي‌کنيد ارتباط داشته باشند. بايد سرگرم‌کننده، پويا، مفيد و مرتبط باشند. مرتبط بودن هديه بيشترين بازخورد را براي کسب و کار شما خواهد داشت.

هدایای تبلیغاتی اسکار...
ما را در سایت هدایای تبلیغاتی اسکار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی oscargiftco بازدید : 159 تاريخ : يکشنبه 26 اسفند 1397 ساعت: 13:45

 

اگر شما از محصولات تبلیغاتی در کسب و کار خود استفاده می‌کنید و یا در حال ارائه این محصولات هستید. مطمئنا از فواید استفاده از محصولات تبلیغاتی مطلع هستید.

 

در اینجا حقایقی در مورد هدایای تبلیغاتی وجود دارد که شاید شما تا به حال آنها را نمی‌دانستید

 

اولین آیتم‌های تبلیغاتی در سال 1789 در جریان انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا در بین مردم توزیع شدند. کسب و کارهایی که بیشتر از همه از هدایای تبلیغاتی استفاده می‌کنند، فعال در آموزش، امور مالی، بهداشت و درمان و ساخت و ساز هستند.

مشتریان و مصرف کنندگان به طور متوسط بیش از شش ماه از آیتم‌های تبلیغاتی استفاده می‌کنند و آنها را نگه می‌دارند. بیشتر اشخاص حداقل یک آیتم تبلیغاتی را در آشپزخانه خود دارند، بسیاری از افراد از یک آیتم در محل کار خود استفاده می‌کنند و این آیتم‌ها را حتی می‌توانید در اتاق خواب هم پیدا کنید.  

 

قبل از دریافت محصولات تبلیغاتی، تعداد کمی از افراد با تبلیغ کننده تجارت کرده بودند و بعد از دریافت آیتم‌های تبلیغاتی اغلب آنها با کسب و کار ارائه دهنده این آیتم‌ها وارد معامله شدند و احساس بهتری از برند داشتند.

آیتم‌های تبلیغاتی بیشتر در یاد مردم می‌مانند به عنوان مثال بیش از نیمی از افراد نام برند ارائه دهنده محصولات تبلیغاتی که در سال‌های گذشته دریافت کرده بودند را به یاد می‌آورند در مقابل آن تعداد کمی از افراد بعد از گذشت زمان کوتاهی تبلیغ رادیویی و تبلیغات تلویزیون را به یاد می‌آورند.

اضافه کردن یک آیتم تبلیغاتی در زمان تبلیغات در رسانه‌ها می‌تواند میزان تاثیر گذاری آنها را به میزان قابل توجهی بالا ببرد.

 

کدام محصولات تبلیغاتی را افراد استفاده می‌کنند

کیسه‌های خرید یکی از ارزان‌ ترین محصولات تبلیغاتی هستند و محل نمایش زیادی هم دارند و بازگشت سرمایه بالایی خواهند داشت. بیش از سی درصد از مردم یک کیسه خرید مارکدار دارند و از آن در هنگام خرید استفاده می‌کنند.

با داشتن محیط مناسب برای نمایش نام و لوگوی برند، کیسه‌های خرید بیشتر از هر محصول دیگری نمایش برند را ممکن می‌کنند و موارد کاربرد بسیاری هم دارند.

اکثر افراد می‌گویند مفید بودن یک آیتم تبلیغاتی دلیل اصلی نگه داشتن آن است و از محصولات مفید می‌توان به محصولات بهداشتی، ایمنی و لوازم جانبی رایانه‌ای و ابزار نوشتن اشاره کرد.

پوشاک و بعد از آن ابزار نوشتن، کیسه‌ها، تقویم‌ها و وسایل نوشیدنی از آیتم‌های تبلیغاتی برتر هستند که بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. خانم‌ها بیشتر تمایل به دریافت کیف، نوشت افزار و تقویم دارند و مردان پیراهن و کلاه را ترجیح می‌دهند.

 

محصولات مفید و کاربردی دارای تاثیر بالا

 

تمامی افراد در صورتی که امکان انتخاب داشته باشند، محصولی را انتخاب می‌کنند که آن را مفید می‌دانند. مردم دوست ندارند محصولاتی که مورد نیاز آنها نیست را دریافت کنند و در صورت ارائه موارد بدون استفاده تبلیغ برند شما به صورت منفی خواهد بود و افراد از برندی که محصولات بدرد نخور ارائه می‌دهد خرید نخواهند کرد.

افراد مختلف این آیتم‌های تبلیغاتی را نگه داشته و از آن در زندگی روزمره استفاده می‌کنند. بیش از نیمی از مردم از آیتم‌های تبلیغاتی تا دو سال نگهداری می‌کنند. چهل و هشت درصد از مصرف کنندگان تمایل زیادی به دریافت آیتم‌های تبلیغاتی دارند و از گرفتن آنها خوشحال خواهند شد. اکثر مصرف کنندگان نام برند محصولات تبلیغاتی که در دو سال گذشته دریافت کرده‌اند را به درستی به یاد می‌آورند.

ارائه محصولات مفید و استفاده از آنها به عنوان آیتم‌های تبلیغاتی یک تصویر مطلوب‌تری از کسب و کار را در بین افراد هدف ایجاد می‌کند. تنها یک نفر در هر پنج نفر آیتم‌های تبلیغاتی ناخواسته را دور می‌اندازد.

هدایای تبلیغاتی اسکار...
ما را در سایت هدایای تبلیغاتی اسکار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی oscargiftco بازدید : 166 تاريخ : دوشنبه 20 اسفند 1397 ساعت: 17:48

 

آیا می‌دانستید که یکی از محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی که شرکت‌ها برای نیازهای بازاریابی خود استفاده می‌کنند ساعت دیواری است؟

این محصولات تبلیغاتی اغلب اوقات برای نیازهای بازاریابی به دلیل تطبیق پذیری و کارآیی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

شما متوجه خواهید شد که تعدادی از شرکت‌ها از ساعت دیواری تبلیغاتی برای فعالیت‌های بازاریابی خود استفاده می‌کنند.

این آیتم‌ها اغلب برای افرادی که در شرکت کار می‌کنند و یا افرادی که اغلب به ساعت‌ها برای بررسی زمان نگاه می‌کنند و می‌توان گفت برای اکثر افراد مفید خواهند بود.

ساعت‌های مختلف که برای این منظور استفاده می‌شوند باعث جلب نظر افراد به لوگو و نام برند شده و دیده شدن برند را افزایش می‌دهند.

شما متوجه خواهید شد که تعداد زیادی از ساعت‌های دیواری که روی دیوار شرکت برخی از همکاران خود می‌بینید، نام برند، لوگو و یا پیام تجاری بر روی خود دارند.

ارائه این محصولات که شرکت‌ها به عنوان هدایای تبلیغاتی به افراد هدف خود می‌دهند باعث خواهد شد علاوه بر یادآوری برند توسط آنان، افرادی که در پیرامون این افراد هستند هم با برند و نوع فعالیت شرکت آشنا شوند.

 

ساعت دیواری و رومیزی

 

ساعت دیواری تبلیغاتی یکی از انواع محصولات تبلیغاتی است که شرکت‌ها از آن برای بازاریابی استفاده می‌کنند، چرا که این محصولات را می‌توانند در اندازه‌ها، شکل‌ها و رنگ‌های مختلف سفارش دهند.

انتخاب بین ساعت دیواری و ساعت رومیزی برای نیازهای بازاریابی‌تان می‌تواند بسیار ساده باشد.

محصولات تبلیغاتی که شما در فکر ارائه آن هستید می‌توانند برای هدف قرار دادن افراد خاص و مورد نظر شما ساخته شوند و این می‌تواند انتخاب‌های شما را به طور قابل توجهی مشخص کند.

به عنوان مثال، اگر کمپین بازاریابی شما افرادی را هدف قرار می‌دهد که در شرکت‌ها کار می‌کنند، ممکن است بخواهید به جای ساعت دیواری برای چنین کمپینی ساعت رومیزی را در نظر بگیرید.

از طرف دیگر اگر هدف شما گسترش برند در بین افراد مختلف و ارائه آن در مراکز خرید و مراکز تفریحی است ساعت دیواری تبلیغاتی بهترین گزینه خواهد بود.

 

ساعت رومیزی

 

این ساعت‌ها به راحتی می‌توانند راه خود را بر روی میز افرادی که می‌خواهید هدف قرار دهید پیدا کنند و آنها به راحتی می‌توانند برند شما را معرفی کنند.

شما حتی می‌توانید برای اطمینان از اینکه افرادی که این محصول تبلیغاتی را دریافت می‌کنند از آنها در میزهای خود استفاده کنند، حتی می‌توانید ساعت‌های رومیزی برای میز کار را انتخاب کنید.

برخی از انواع مختلفی که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید عبارتند از: ساعت با مداد و کاغذ، مدل‌هایی با جای کارت ویزیت، آنهایی که دارای قاب عکس هستند، و آنهایی که می‌توانند به عنوان وزنه کاغذ عمل کنند.

 

ساعت دیواری

 

از این ساعت‌ها اغلب برای هدف قرار دادن تعداد زیادی از مردم استفاده می‌شوند.

ممکن است به این دلیل باشد که این موارد اغلب زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرند که با استفاده از آنها شرکت‌ها می‌توانند خانواده‌ها، کارگران اداره و توده‌های مردم را هدف قرار دهند.

ساعت دیواری به عنوان محصول تبلیغاتی برای تمامی شرکت‌ها مفید خواهد بود که با استفاده از آن می‌توانند نشان لوگو و نام برند خود را در بین افراد بسیاری گسترش دهند.

ساعت دیواری تبلیغاتی اغلب توسط شرکت‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرند که محصولاتی را می‌فروشند که اغلب همه می‌توانند از آن استفاده کنند، مانند غلات، اتومبیل، نوشیدنی‌ها و چیزهای مشابه دیگر که مورد استفاده در بین عموم مردم را دارند.

هدایای تبلیغاتی اسکار...
ما را در سایت هدایای تبلیغاتی اسکار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی oscargiftco بازدید : 157 تاريخ : يکشنبه 12 اسفند 1397 ساعت: 15:38

خبرنامه